Promocje
MONEY Mistrzowska Gra - Anthony Robbins
MONEY Mistrzowska Gra - Anthony Robbins
75,00 zł 49,00 zł
szt.
Mniej znaczy więcej. Nowa koncepcja bogactwa
Mniej znaczy więcej. Nowa koncepcja bogactwa
29,99 zł 19,90 zł
szt.
MEGAPAKIET OSMPOWER
MEGAPAKIET OSMPOWER
706,70 zł 567,00 zł
szt.
Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (10 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje

Zestaw SIŁA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 199,00 zł 199.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: OSM Consult
Kod produktu: 303A-486CB_20170330192602
Pin It

Opis

 

W skład zestawu wchodzą:

- papierowe wydanie naszej najnowszej książki "Siła przedsiębiorczości. Siła upadku." Daymonda Johna

- papierowe wydanie "Jak grać żeby wygrać w biznesie" Marka Cubana

- Audiobook na CD "Sprzedaż" Fredrika Eklunda

- nagranie z webinaru Marcina Osmana pt. "Niestandardowe formy promocji Twojego biznesu" z dnia 30 marca 2017 (nagranie otrzymasz w formie linka, na Twojego maila w ciągu 48h)

 

SIŁA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, SIŁA UPADKU to książka dla każdego przedsiębiorcy, gdyż każdy z nas niezależnie od tego czy zaczyna, czy ma już rozwinięty biznes, trafia na momenty słabszej koniunktury, kiedy brakuje mu zasobów na start lub gdy zasoby na nowy produkt są niewystarczające.


Daymond John odwraca to podejście - pokazuje, jak rozpoczynanie nowego biznesu bądź projektu, gdy ma się bardzo mały, limitowany budżet, może stać się TWOJĄ NAJWIĘKSZĄ PRZEWAGĄ KONKURENCYJNĄ.

Dokładnie przedstawia, w jaki sposób osoby, firmy czy produkty mogą stawać się rozchwytywanymi markami i osiągać ponadprzeciętne wyniki przy użyciu… siły przedsiębiorczości i siły upadku.

Z tej książki nauczysz się jak:

  • brak budżetu przekuć w swój biznesowy atut;
  • tworzyć niestandardowe sposoby na promocje Twoich produktów i usług;
  • zamienić głód i desperację, aby osiągać sukces, w firmę która z poziomu zera dolarów rozwinęła się w światową potęgę znaną pod brandem FUBU;
  • myśleć zgodnie z postawą wykorzystującą siłę przedsiębiorczości, siłę upadku;
  • ustrzec się przed pułapkami, jakie czyhają na Ciebie, na kolejnych etapach rozwoju Twojej firmy;
  • przygotować się na sukces, w taki sposób, aby nie paść jego ofiarą.

W tej książce poznasz również różne historie przedsiębiorców, którzy tak jak Daymond John przeszli drogę „from zero to hero”, a wszystko po to, abyś i Ty mógł jeszcze bardziej efektywniej i szybciej dotrzeć tam, gdzie sobie zaplanowałeś.

Wśród nich:

  • Steve Aoki, DJ, który od grania na lokalnych imprezach przeszedł do pozycji międzynarodowego przedsiębiorcy całkowicie zmieniając to, w jaki sposób funkcjonowała jego branża;
  • Gigi Butler, która ze sprzątaczki zamieniła się bizneswoman nazywaną królową babeczek;
  • 11-letni uczestnik program Shark Tank, Mo, który z kawałków materiałów stworzył produkty, brand i firmę o zasięgu globalnym;
  • Tim Ferris, który jako przedsiębiorca, mówca i propagator 4-godzinnego tygodnia pracy znany jest na całym świecie.

Gdy jesteś przyparty do muru, masz puste konto, a kreatywność i pasja to Twoje jedyne zasoby, na które możesz sobie pozwolić, to sukces jest jedyną opcją - jedynym wyjściem, które Ci pozostaje!

 

O autorze:

Daymond John, który teraz uważany jest za jednego z najlepszych przedsiębiorców w USA, zaczynał od sprzedawania t-shirtów z bagażnika swojego samochodu, a dzięki swojemu hustlerskiemu podejściu do biznesu oraz wykorzystaniu przewagi, jaką jest siła upadku, o której pisze, stworzył biznesową potęgę. Jego marka ubrań FUBU znana jest na całym świcie, a w wiele innych projektów inwestuje jako jeden z jurorów najbardziej znanego programu biznesowego w USA o nazwie Shark Tank.

Daymond John przeszedł długą drogę od przekształcenia początkowych 40 dolarów swojego budżetu w FUBU - wartą 6 miliardów firmę, która stała się jednym z głównych graczy na rynku mody. Pomimo swoich sukcesów nie osiadł na laurach i nadal pokazuje wszystkim, że jest przedsiębiorcą w każdym znaczeniu tego słowa. Oprócz bycia pionierem w branży mody, jest jednym z jurorów w telewizyjnym programie biznesowym Shark Tank, autorem bestsellerów New York Times i bardzo rozchwytywanym mówcą motywacyjnym. Prezydent Barack Obama mianował go Prezydenckim Ambasadorem Przedsiębiorczości na Świecie.

Daymond jest autorem trzech bestsellerowych książek, w tym „Display of power”, „The brand within” oraz „Siły przedsiębiorczości, siły upadku” Jako światowej sławy guru marketingu i brandingu, Daymond jest laureatem wielu prestiżowych nagród, m.in. Marketer Roku Brandweek, Przedsiębiorca Roku NAACP, Advertising Age Marketer Roku Ernst & Young.


 

7 lekcji biznesu od amerykańskiego milionera Daymonda Johna:

 

Lekcja 1 

Im masz mniej zasobów tym jesteś bardziej zwrotny. Masz dużo - ciężej jest Ci się poruszać, ciężej skręcać, ciężej jest dowozić efekty. Dlaczego? Bo masz zbyt duże obciążenia. Małe zasoby, małe narzędzia - większa zwrotność. I dotyczy to zarówno małego jak i dużego. Rozrastasz się - uważaj, wpadniesz w pułapkę a może nie? Może się wywrócisz? Może rozwiniesz? Ja i Daymond John rekomendujemy -> działaj ostrożnie, na małych kosztach i zwróć uwagę, gdy rośniesz, gdy robisz się ociężały, opasły - robisz się mało zwrotny.

Lekcja 2

Każdy może rozpocząć biznes i nie potrzebuje do tego na start nic oprócz czego? Motywacji, akcji, ognia w dupie (trzeba tak to nazwać) i powera do tego żeby ten cel realizować. Jaka będzie tego cena? Ogromna! Jeśli jesteś w stanie ją zaakceptować to Ci się uda. Jak nie Daymond John mówi żebyś lepiej nie zaczynał. Ja tak samo mówię. Jeśli boisz się zapłacić cenę przedsiębiorczości, czyli bycia niewyspanym, bycia niezadowolonym, bycia styranym, bycia między klientem, dostawcą w całym tym kotle ofiarą - na początku przynajmniej, nie bierz się za biznes ale nie mów, że potrzebujesz pieniędzy żeby go rozpocząć.

Lekcja 3

Robić zasobami które już masz! Nie skupiaj się na tym czego nie masz - skupiaj się na tym co masz dzisiaj, tu i teraz i to właśnie wykorzystuj aby budować swoje przewagi konkurencyjne. Wiem to brzmi naiwnie, brzmi to banalnie ale pytanie czy tak właśnie jest czy nie? Nie szukaj zasobów. Skup się na tym co masz tu i teraz i za pomocą tego zbuduj swój biznesowy wehikuł. Daymond John i ja. Dlaczego jesteśmy w bluzie? Dlaczego on sprzedawał bluzy ze swoimi kumplami z bagażnika pod stadionem? Bo tak zaczynaliśmy. Ta bluza nie jest przypadkowa. Ta bluza jest po to żeby pokazać Ci że muszki, koszule są na później. Na początku jest zapierdziel i handlowanie książkami, bluzami, t-shirtami pod stadionem. Nie ma stadionu? To jedź tam gdzie jest stadion. Ale rozpocznij z tym co masz z bagażnika swojego samochodu.

Lekcja 4 

Wydaje Ci się, że potrzebujesz wiedzy, doświadczeń, czegoś więcej. Nie prawda! Potrzebujesz tylko więcej robienia dzisiaj, tu i teraz. On to zrobił, ja tak robię, też tak możesz zrobić. Co znaczy więcej robienia? Więcej robienia oznacza 10% czasu się uczę, 90% czasu robię. Odwrotnie masz? Zmień proporcje!

Lekcja 5

Łamanie schematu. Robienie tego samego w innym kontekście, w innej formie, w innym środowisku. Książka, Osman ten sam, inna bluza, inny strój - zupełnie inny odbiór. Można inaczej? Jasne! Jak się wyróżnić? Różnorodnością, przeplataniem, kombinowaniem, zmienianiem, dopasowywaniem, patrzeniem co szokuje, co zadziwia. Jak ja jestem bez muszki - wszyscy pytają gdzie jest muszka? Jest cała bluza w muszki! W miejscach w których są klienci.

Lekcja 6

Najlepsza rada ode mnie, od Daymonda i od Casey Neistata - nie słuchaj naszych porad. Udowodnij nam swoim działaniem, że to co robisz jest efektywne i skuteczne. Napisz swoją książkę, zrób swojego vloga, zrób swoje szkolenie, zrób swój biznes! Dlaczego? Wyniki mówią znacznie głośniej niż strój, książki i autorytet.

Lekcja 7

Upadniesz. Na 100%. Nie ma innej możliwości. Pytanie tylko kiedy i jak szybko się z tego podniesiesz? Budując swój biznes przygotuj się na to, że będą faile, upadki, trudności ale pamiętaj, że właśnie dzięki sile przedsiębiorczości sile upadku, która jest wspólną siłą dla każdego biznesu który rozpoczynam od zera, będziesz w stanie sobie z tym poradzić. Nie możesz bazować na motywacji “I can do it!”, “I can do it!” ale z drugiej strony nie możesz tego robić bez tej motywacji, że “You can do it!”. Ale pytanie czy się motywujesz, inspirujesz i czy działasz. To jest ta różnica. “The power of broke” w oryginalnym tytule “Siła przedsiębiorczości Siła upadku” w polskim tytule, to książka która pokazuje Ci że możesz zrobić biznes nie mając nic. Mało tego pokazuje Ci pułapki w jakie na pewno wpadasz mając biznes bardzo duży. Więc jeśli nie masz biznesu łap tą książkę. Może ta książka wybije Ci z głowy robienie biznesu? Masz swój biznes? Jesteś prezesem, właścicielem, masz milion pracowników - tym bardziej potrzebujesz tej książki. Zobaczysz jak bardzo łatwo jest popełniać błędy będąc na szczycie.

 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry

Zapisz się do Newslettera

a otrzymasz informacje o promocjach, rabatach i nowościach jako pierwszy!

lub zrób to później.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl