Promocje
N.Patel, P.Vlaskovits, J.Koffler - Filozofia Hustle
N.Patel, P.Vlaskovits, J.Koffler - Filozofia Hustle
49,00 zł 44,00 zł
szt.
MONEY Mistrzowska Gra - Anthony Robbins
MONEY Mistrzowska Gra - Anthony Robbins
75,00 zł 49,00 zł
szt.
Bezpieczne zakupy
  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (10 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje

Zapytaj Garyego - Gary Vaynerchuk

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 49,00 zł 49.00
quantity szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 3.80049
Producent: OSM Consult
Kod produktu: 81FC-59475
Pin It

Opis

 

Gary Vaynerchuk – przedsiębiorca, autor bestsellerowych książek (wg. New Jork Times’a) w swojej najnowszej książce „Zapytaj Garyego” dzieli się swoimi najcenniejszymi lekcjami i odpowiedziami na najważniejsze i najczęściej zadawane mu pytania biznesowe.

Ta niesamowita osobowość pokazuje w jaki sposób używać najnowszych narzędzi marketingowych i sprzedażowych do tego aby wnosić swój biznes na kolejne, wyższe poziomy skuteczności, poza radarem konkurencji.

Gary jest znany z tego, że za pomocą narzędzi takich jak Twitter, Facebook i Youtube potrafi tworzyć bardzo zaangażowane społeczności internautów, którzy bardzo często zamieniają się w jego fanów, a przez to w… klientów jak i ambasadorów jego brandu.

 Przez wielu uważany za geniusza marketingu i biznesu- co potwierdzają jego osiągnięcia biznesowe:

-       inwestycje w Twittera, Ubera, Facebooka i wiele innych biznesów

-       Twórca Vaynermedia- jednej z najlepszych agencji marketingowych w USA

-       Twórca popularnych kanałów youtubowych takich jak WineLibraryTV, czy AskGaryWee

W jego najnowszej książce „Zapytaj Garyego” znajdziesz odpowiedzi na szereg pytań, między innymi takich:

  1. Jak się motywować do kontynuowania projektu, zanim zacznie on nabierać konkretnych kształtów?
  2. Gdybyś był właścicielem dwuhektarowej winnicy - co zrobić, żeby sprzedawać duże ilości wina,? Czym różniłbyś się od innych właścicieli winnic?
  3. Co jest priorytetem, dla prowadzenia działalność jednoosobową?
  4. Zasada „pieniądze to tlen” jest priorytetowa w prowadzeniu działalności jednoosobowej, to co jest drugie w kolejności? Produkt, zespół czy usługa?
  5. Po studiach ciężko jest znaleźć posadę w marketingu, zwłaszcza konkretną. Jak szukać odpowiedniej pracy?
  6. Czy ograniczenie ilości znaków na Twitterze/Vine/IG ma wpływ na wybór nazwy przez start-up? Jeśli tak, to jaki?
  7. Co jest najtrudniejsze podczas rozpoczynania biznesu?
  8. Ile w sukcesie jest pewności siebie, ile umiejętności, a ile szczęścia?
  9. Jak długo rozsądnie podchodzący do funduszy przedsiębiorca może trzymać się bezpiecznego etatu? Kiedy musi zaakceptować, że na takim stanowisku mu nie wyjdzie? Czy kiedykolwiek jest za późno na rozpoczęcie działalności?
  10. Czy jedyny żywiciel rodziny, który rezygnuje z bezpiecznej pracy na rzecz nowej i ekscytującej możliwości, wykazuje się brakiem odpowiedzialności?
  11. Jak przekonać do siebie osobę, która negatywnie odnosi się do idei przedsiębiorczości? Co zrobić, jeśli tą osobą jest twoja mama?
  12. Jak zainteresować klientów naszymi produktami lub usługami?
  13. Jak szukać partnerów i tworzyć zespół?
  14. Jak start-up świadczący usługi kreatywne może zdobyć 10 pierwszych klientów?
  15. Firmy PR oferują szkolenia medialne dla kadry kierowniczej, których jakość bardzo się od siebie różni. Wiele przedsiębiorstw lekceważy ten fakt i wciąż korzysta z usług tych samych agencji. Jak znaleźć się w polu zainteresowania osób decyzyjnych?
  16. Dlaczego należy się koncentrować na przychodach brutto?
  17. Mam pomysł na aplikację, moi klienci docelowi chcą ją przetestować, ale najpierw muszę ją stworzyć, a nie jestem programistą. Masz dla mnie jakieś rady?
  18. Tworzę aplikację i za jakieś sześć miesięcy będzie gotowy jej prototyp. Jak według ciebie powinienem zacząć pracować nad jej kreacją, żeby w chwili wypuszczenia na rynek znalazła wielu użytkowników?
  19. Co jest największą przeszkodą w osiągnięciu sukcesu – brak czasu czy brak kapitału?
  20. Jakich cech powinienem szukać u współzałożyciela firmy?
  21. Co było w VaynerMedia wcześniej – klienci czy pracownicy? A może pracowałeś kiedyś sam?
  22. Co radzisz nastoletnim blogerom, którzy chcą pokazać markom, że są dla nich opłacalni?
  23. Jak przekuć lata ekscytujących przygód i doświadczeń w wartość, która kogoś zainteresuje?
  24. Ile czasu zajmuje ci wdrożenie nowego pomysłu na biznes? Czy od razu dajesz mu się porwać? Ustalasz strategię? Radzisz się innych?
  25. Co robisz, żeby twoi klienci nie odeszli i nie zaczęli samodzielnie prowadzić swoich mediów społecznościowych?
  26. Jaki jest najlepszy sposób na skalowanie biznesu, w którym marże z zasady są niskie?
  27. Co poleciłbyś przedstawicielce pierwszej generacji amerykańskich przedsiębiorców, która zaczęła działać na własną rękę, z dala od rodzinnego biznesu?

 W jego książce znajdziesz również wiele odpowiedzi na pytania, które pozornie nie mają nic wspólnego z biznesem:

-       co robić aby cieszyć się dobrą kondycją psycho-fizyczną, aby nic nie przeszkadzało Ci w prowadzeniu biznesu

-       jak czerpać doświadczenie, z bycia kibicem New York Jets

-       po czym poznać dobre wino ;)

Bez znaczenia czy zastanawiasz się teraz, czy otworzyć swoją pierwszą firmę, czy wprowadzić na rynek nowy produkt, czy też myślisz jak znaleźć pracę w świecie nowoczesnych mediów i marketingu - tak książka pomoże Ci podjąć właściwe decyzje i działania. 

Książka „Zapytaj Gary’ego” stanie się dla Ciebie drogowskazem i katalizatorem tego, aby rzeczy które chcesz zrealizować.. faktycznie się ZADZIAŁY! Mało tego! Aby zadziały się skutecznie i moooocno namieszały w Twojej branży!

So let’s geeeeet into theeeeee shooooow! :)

  

 


 

Kamila Kruk o książce Zapytaj Garyego:

 

W książce „Zapytaj Gary’ego” Gary Vaynerchuk dzieli się swoimi najcenniejszymi lekcjami oraz odpowiedziami na najważniejsze i najczęściej zadawane mu pytania biznesowe.

Ten niesamowity przedsiębiorca pokazuje, w jaki sposób używać najnowszych narzędzi marketingowych i sprzedażowych do tego, aby wnosić swój biznes na kolejne, wyższe poziomy skuteczności, poza radarem konkurencji.

Gary jest znany z tego, że za pomocą narzędzi takich jak Twitter, Facebook i Youtube potrafi tworzyć bardzo zaangażowane społeczności internautów, którzy bardzo często zamieniają się w jego fanów, a przez to w… klientów jak i ambasadorów jego brandu.

„Zapytaj Gary’ego” to zbiór odpowiedzi, jakie przez ostatnie lata, fani kierowali do autora w jego Youtubowym show #AskGaryVee. Dlatego wśród poruszanych tematów znajdują się kwestie typowo biznesowe np. „Zasada „pieniądze to tlen” jest priorytetowa w prowadzeniu działalności jednoosobowej, to co jest drugie w kolejności? Produkt, zespół czy usługa?” lub „Co jest najtrudniejsze podczas rozpoczynania biznesu?”. Jak i wiele pytań dotyczących efektywnego działania w życiu. 

Bez znaczenia czy zastanawiasz się teraz, czy otworzyć swoją pierwszą firmę, czy wprowadzić na rynek nowy produkt, czy też myślisz jak znaleźć pracę w świecie nowoczesnych mediów i marketingu - ta książka pomoże Ci podjąć właściwe decyzje i działania.  

Książka „Zapytaj Gary’ego” stanie się dla Ciebie drogowskazem i katalizatorem tego, aby rzeczy które chcesz zrealizować.. faktycznie się ZADZIAŁY! Mało tego! Aby zadziały się skutecznie i moooocno namieszały w Twojej branży!

 


  

Parametry techniczne:

- okładka miękka

- grubość 444 stron

 

A jeśli jeszcze nie widziałeś Garyego w akcji, to koniecznie obejrzyj poniższy wywiad video z Garym, który sprawi iż w ciągu kilku minut przekonasz się, że nie stać Cię na to abyś NIE MIAŁ tej książki! :)

 

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry

Zapisz się do Newslettera

a otrzymasz informacje o promocjach, rabatach i nowościach jako pierwszy!

lub zrób to później.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl